torsdag 26 januari 2012

Dag 9 - 2 saker jag önskar jag kunde göra

Bara 2 saker?? Näää... Fasen också. Det var lite.. Men, tja... göra? Hur ska vi formulera det här då? Ok.

Jag önskar att jag kunde vinna mycket pengar! Och med mycket menar jag minst 2 miljoner.
Jag önskar att jag kunde springa.

En liten udda önskan, men mina knän gör så ont om jag springer. Det är därför jag går istället... Jag sprang mycket som barn och tonåring, men vid vissa tillfällen började det att göra ont i knäna då jag sprang. Gick till skolsköterskan som skickade mig vidare till skolläkaren. Denna satt jag har benbitar som far runt i ledvätskan och när dessa fastnar emellan då gör det ont... Och det här är absolut inte nå skoj. Därför har jag låtit bli att springa under många år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar