torsdag 11 oktober 2012

Vet ni vad jag gör lördag morgon?

En dag kvar och sen ytterligare en ledig helg. Snacka om att man blir bortskämd! ;-) Är ju inte van att vara ledig helgerna så här och definitivt inte en barnledig helg också.
Har vart som en liten speedad duracellkanin idag. Efter jobbet gjorde jag en köttgryta och potatis till middag, sen iväg på friidrotten med lillan, en promenad med jycken under tiden hon skuttade runt, hem och plockat undan från middagen. Nu är det disken kvar och den tänker jag ta innan jag går å lägger mig. Tänk om man kunde slippa sånt? Är lite smått less på att fixa och dona i hemmet hela tiden. Jag skulle också vilja pilla naveln och bara bry mig om mig själv många dagar i veckan. Men vi vet alla att ett hem inte sköter sig själv!

Så lördag morgon. Då är jag ledig och gissa vad? Då tänker jag sova ut!!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar