onsdag 10 oktober 2012

Å så var det kväll igen och veckan snart slut...

Börjar bli gammal. Tänker att tiden går fort och det gör väl bara de som blivit äldre? Så har jag förstått det i alla fall. De gamla på jobbet (patienterna) säger det ofta... "Du kommer se vad tiden springer ifrån en när man blir gammal som jag".
Och inte vet jag. Känner redan nu att dygnet har för få timmar och jag hinner inte med det jag vill. Men det kommer förhoppningsvis en till dag!
Köpte då mineraler och vitaminer på stan idag. Det är välbehövligt och nödvändigt för min del. Det blidde lite annat idag som jag ska prova en tid framöver. Mest för att se hur kroppen reagerar och om jag får en positiv verkar av det. Min kropp behöver ett lyft. Inte kosmetiskt (eller ja, säkert det åxå! :-P ), utan ett energilyft. Vill orka lite till, bli kvitt det onda och bli lite piggare.

Nä. Nu slänga isäng lillgumsan och sen fixa klart med tvätten. Det är min kväll det! Hoppas ni andra får en fortsatt mysig kväll. p.s. det är obehagligt med glasögon... känner inte igen mig själv och att ha nåt i ansiktet hela tiden är verkligen lite irriterande. Nåja. Det blir nog bra så småningom! Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar