lördag 13 oktober 2012

Eftersom alla verkar ha planer ....

... för ikväll tänker jag inte göra nåt. Skojigt va? Nä. Får se om jag kanske tar bilen och far och hälsar på nån en stund, bara för att komma hemifrån en stund. Är inte alls det minsta upplagd för att sitta här en hel kväll själv då Niclas jobbar ikväll/natt.
Men bara ska jag också göra och hade tänkt göra en morotskaka. Det är en stående favorit här! :-) Så gott! Då kan jag bjuda pappa och Mayken på nåt gott då dem kommer imorgon. Tyvärr är jag inte upplagd eller har ork till att stå å baka nåt märkvärdigt. Kanske jag gör det i veckan så att det finns till nästa helg. Det är alltså en hint om att det går bra att komma nästa helg ;-D
Ja, det går bra i morgon med, eller idag, men jag har som sagt inte hunnit baka nåt. Därav inte mycket att bjuda på.
Nä. Nu ska jag ta å fara å handla lite till morotskakan och sedan hoppas på att nån annan inte heller har planer ikväll och kan tänkas umgås lite :-)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar