fredag 5 oktober 2012

Helgens planer

går i bakandets tecken! Haha! Eller nåt sånt... Får se hur jag mår imorgon. Om jag ska välja nåt som är mest tungt vad gäller fibro, så är det att inte kunna planera en dag i förväg. Jag får som säga att jag planerat/tänkt göra nåt, men alltid hålla det öppet. Hux flux ligger jag pall i soffan en hel dag och orkar inte nåt mer än så... Nåja. Planerna är iaf att baka lite :-) Kanelbullar i mängder och så nå enkla långpannekakor. Typ morotskaka, falskt potatisbakelse eller liknande. Enkelt, mycket och gott!
Till saken hör ju att jag fyller år den 15:e och har väl tänkt att ha nåt att bjuda på. Kanske nån vill fika? Det vet man ju aldrig. Om inte annat så kan jag äta upp det ;-)

Nä, nu ska jag njuta av ledigheten lite granna! Eller, jag började för flera timmar sen. Och roligt har jag fått ha det också. Men vad annat kan man vänta sig då Kicki och Johan är här? Haha!

Jo, nästa inlägg handlar om vad jag önskar mig i present. Jajamen! Hör och häpna, så önskar jag mig lite smått och gott då jag fyller år ;-)

Lev och må!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar