fredag 5 oktober 2012

Önskelista till födelsedag!

Till dem intresseantecknande:

Jag önskar mig
* Vita ytterkrukor som jag kan ha inne (så att det blir mer enhetligt!)
* Blomjord så att jag kan plantera om mina stackars inneblommor
* En ansiktsbehandling med tillhörande plock och färg av bryn och fransar vore skoj
* Nytt smink (foundation, underlagskräm, mascara och eyeliner... typ...jo och så puder och kanske nåt passande rouge. Dock använder jag sådant här sällan, så det är eg. inte så stor idé med smink)
* En Onepiece (står högt på listan!)
* En klippning av mitt ojämna och nu lite smått slitna hår (står åxå högt på listan!)
* En slant så jag kan köpa schampo, balsam och annat smått och gott från Lush ;-)
* Jeans
* Snygga toppar som även går att ha till vardags, eller tunikor. Sådana tycker jag om.
* En vinterjacka i vardagsstil, typ en skaljacka. (men den önskan ska nog vara längst ner)
---- hm... jag tror jag är klar nu ;-) Jag skulle tycka det vore ännu bättre om jag även fick med färgning med klippningen.  Jo. Jag önskar mig även två stycken stilrena och snygga bordslampor (gärna likadana), gärna i silver/rostfritt och vitt. Ska ha dem i sovrummet som läslampor på sängborden.

Så. Nu är jag klar! ;-P

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar