onsdag 10 oktober 2012

Utlovade bilder

Ja.. alltså nu hittade jag ju inga täckisar till lillan, så ingen bild på dem. Men har dock hämtat mina glasögon. Känns märkligt.. Haha! Jag ser bättre i dem, men det känns som att jag använder endast vänster öga, men det gör jag nog eg inte ;-) Kommer ta ett tag och vänja sig, det är då ett som är säkert!


Lillans vinterskor :-) Snygga va? Hon älskar dem och är stormförtjust över att ha ett par vita, höga och "vuxna" skor ;-)


Jag i mina glasögon då. Ursäkta bilden... jag är urusel på att ta bilder som gör "mig rättvisa", men så här ser dem ut i alla fall! Blänk från lampan...


 En till bild utan blänk :-P Oj. Det kommer ta tid det här! Men säkert bra för min huvudvärk. Hoppas jag då!


Så där ja! Utlovade bilder på platas

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina skor, vart har du köpt dem?
    Med vänlig hälsning, sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte dem på Sandlunds skor :-)

      Radera