torsdag 18 oktober 2012

Planerna ändrats

Hade ju tänkt vara ledig i tre dagar. I sträck. Det sket sig fett! (som  ungdomarna säger) Chefen kom idag och frågade om jag var intresserad av ett övertidspass på lördag och snål som jag är tackade jag ja ;-) Men i utbyte får jag ta ut en ledig dag på måndag så planen är som följande: ledig fredag, jobb lördag och så ledig söndag och måndag. Inte så illa va?
Bakar nu ikväll, men stannar vid ett bak. Det blidde, eller jag hoppas det blir, en morrotskaka. Mums! Då har jag då nåt att bjuda på till helgen. Tänker göra en vanlig sommarkaka i morgon också eftersom jag vet att det är ungarnas favorit. Det är ju då så himla enkelt! Hade tänkt bara mycket den här veckan, men tyvärr är jag inne i ett lite skov och orkar inte mycket. Nåja. Det blir ju nåt i alla fall!

Längtar så oerhört till imorgon! Niclas kommer hem från Boliden, jag hämtar Felicia direkt efter skolan och så kommer pojkarna på kvällen. Härligt! Och jycken hämtade jag hem idag så nu känner jag mig inte så ensam längre. Älskade familj <3
Jo, en liten uppdatering om glasögonen kanske är på sin plats? Det går väldigt bra och jag trivs i dem. Har provat i omgångar att ta av dem och vara utan stundvis. Ärligt? Jag får huvudvärk 9 av 10 gånger så, ja, det var nog ett smart drag av mig :-P Märker att jag är mycket mer avslappnad då jag sitter vid datorn och ser på tv, ja faktiskt i allmänhet känner jag mig mer avslappnad. Tänk vad ett par gluggisar kan göra!

Nä. Nu ska jag baka denna kaka klart.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar