lördag 6 oktober 2012

Redo för ännu en dag

Försöker hitta min energi, men var katten har jag lagt den?? Kanske inte konstigt att jag är lite dränerad på den fronten. Har vart rätt intensivt sista tiden. Men roligt! Framförallt har jag fått kläm på det där med att orka med att massera, göra gott för andra. Märker att jag mår väl själv av det. Lär ju inte bli mindre intensivt under vintern... Från början av november ska jag börja läsa en kurs på distans på 50%, jobba 85% och där nånstans hinna med att massera dem som behöver det, ta hand om hus och hem, familj och mig själv på ett hörn. Blir intressant.
Klarar jag det, så klarar jag nog vad som helst! :-) Nu tänker jag då starta den här dagen och lägga framtidstankarna på, ja just det ja... framtiden! Mycket skall fixas idag: sovrummet skall få sig en omgång, tvätt skall tvättas, bullar har jag tänkt baka och så ska lillan ha sin kusin här över natten. De tänker sova säger Felicia, men jag vet nog hur de blir med det ;-) Och så har jag tänkt hinna med att ta hand om Niclas lite, mig själv och kanske en promenad med jycken? Jaja. Bara starta då!

1 kommentar:

  1. Vad för kurs blir det på distans? Det är klart att du orkar!

    SvaraRadera