tisdag 23 oktober 2012

Å nej!! Vet ni vad?

Alltså, jag satt och tittade lite i kalendern idag och på mitt schema för den närmaste tiden. Då upptäckte jag att imorgon är det precis 2 månader till julafton. Och som vanligt ligger jag efter i min egen planering! Fan va tiden springer... Dessutom så börjar jag plugga om en vecka, eller två. Hur gick det till då?! Ojoj.. Så det här två dagarna som jag är ledig tänker jag göra en massa nytta. Registrera mig, eller åtminstone se till att jag kommer in på deras sida. Sätta upp lite mål, planera lite och så ta och fixa inför julen. Kolla julklappar kan vara en bra idé! Ska inte vara ute i sista sekunden i år igen. (så säger jag varje år och det skiter sig varje år åxå!)

Nä. Hörrni. Nu tänker jag göra nå nytta här. Och så läsa läxan med Flisan :-) Något hon tycker är mindre kul, men finner sig i!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar