tisdag 16 oktober 2012

Ja ser det snöar!... skit åh!...

Ja nu kom det vita... Och i ganska stora mängder! Jisses... Men vi vet alla att det inte brukar vara kvar och snart är det bar mark igen. Slask kallas det visst för. Fick hjälp med vinterdäcken av brorsan idag, så blir det kallt och halt har jag då lite lättare att ta mig fram. Och så har jag ont. Hela kroppen gör ont och jag grämer mig för det kommer att komma fler dagar då det är så här. När det värker på det här viset finns det inget som hjälper och det stör mig!

Idag hade jag tänkt att göra en fiskgratäng,men tänkte att jag bara skulle ta nåt lätt. Var ju så hungrig! Det slutade med typ 7 limpmackor doppade i varm choklad. Haha! Nu är jag mätt och belåten. Ska göra fiskgratängen i alla fall, men först vila en stund... Har inte sovit mest inatt så en pn gör nog susen. Går ett kvällspass imorgon så jag ska försöka att vila så mycket det går, men även göra annat. Ni vet sådant där trista saker som städa, tvätta...

Nä. Nu är det soffan och en varm filt som gäller!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar