söndag 3 mars 2013

Just pay the price...

Jobbhelg med allt vad det innebär. Och så gjorde vi nåt trevligt igår och det var så härligt att bryta jobbhelgen lite. Blev bjuden på pizza och drack gott tillsammans med underbara vänner. Skrattade, surrade och bara var. Sådant behövs lite då och då... Drack inte speciellt mycket, typ 33 cl starkcider och 1,5 dl vin. Knappt. När jag gick och la mig så gjorde kroppen så förbannat ont!! Kändes som att den skulle sprängas och det var allt annat än skönt...Funderar givetvis på om det är alkoholens fel att det blev sju resor värre, eller om det bara var "slumpen". Brukar ju bli dålig om jag dricker lite mer än vad jag gjorde igår. Menar ju inte nu bara dålig i som bakis, utan dålig i kroppen med mycket värk, Men det är dagen efter. Inte två timmar efter sista intaget av alkohol...
Ja, det är väl inte så mycket att göra åt det utan bara fortsätta framåt. Eller hur? Så det tänker jag göra med nåt att äta och göra mig klar inför ett kvällspass.

Jo, förresten... har ni sett vad det snöat? Här uppe? Jisses...

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar