söndag 24 mars 2013

Inget märkvärdigt

Söndagen lider mot sitt slut och jag med den. Eller nåt sånt. Förra veckan var en tung vecka med 5 arbetsdagar på raken, vilket är ovanligt för mig att ha. Nu i veckan endast 4. Imorgon, tisdag, lördag och söndag är mina arbetsdagar. Sen är de dax att gå över på natten i 10 veckor. Tror det kan vara bra för mig så jag får tagga ner lite och låta kroppen stressa ner. Risken finns att jag kommer gå i 190 knyck här hemma i stället och köra slut på mig på det sättet istället. Men jag lovar att ta det lugnt och att försöka dela upp sysslorna lite. Kanske finns det så småningom tid och ork över till lite träning? Vore så härligt!

Blir ett kort inlägg det hära. Tänker lägga min älskade flicka för imorgon är det skola. Sedan blir det att äta nåt och så isäng själv. Lyckades dammsuga, skura och torka lite här hemma idag, så jag passade på att renbädda också. Ska bli skönt att lägga sig. Visst är det väl ändå vardagslyx? Att få lägga sig mellan rena lakan och det doftar nystädat och rent hemma.

Ha det gott alla underbara!
Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar