onsdag 20 mars 2013

Än en gång drabbas jag...

.... av vetskapen om feltolkningar om något jag har skrivit. För de som har tagit åt sig av mitt inlägg igår, gör det! Då har jag slagit huvudet på spiken. Det inlägget var riktat åt alla som känner sig träffade. Men det fanns ingen nämnd person i mina tankar då jag skrev och om det gjorde det, så var det ytterst privat och inget jag delar med mig av till omvärlden. Jag hoppas att ni som anklagar mig för det ni inte vet nåt om, tänker om och tänker rätt. Hade jag velat "hänga" ut nån på bloggen, hade jag skrivit namn. Så länge jag inte gör det, är det upp till ER läsare vad ni tolkar in i vad jag skriver.
Jag har, hör och häpna (även om jag inte vill erkänna det) , snart levt i 33 år. Jag har, hör och häpna, vart med om en hel del i mitt liv som i sin tur har gett mig en oerhörd mängd med funderingar. Funderingar och tankar kring livet i sig självt, beteenden, händelser.. ja, en jävla massa! MIN blogg är till för att släppa tankar fria och har aldrig varit till uppgift att handla om en enstaka person. Det har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra. OM jag menar en specifik person, skriver jag namn. Är det förstått?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar