måndag 10 mars 2014

Vecka 11, nytt tema - Resor!

Första frågan på veckans tema lyder:  Brukar du köpa souvenirer?


Ja, alltså... för det första så reser jag ju inte speciellt mycket. Nu för tiden inte alls. Det är snart 11 år sedan jag var iväg på en längre resa och då var det Turkiet, till Marmaris. Men om jag tänker på det jag har varit, så nej. Det brukar jag inte. Kanske köper jag nåt om det är typ nå kläder, eller annat som nån vill ha och efterfrågar. Många gånger är det ju betydligt bättre priser på andra ställen än här hemma.
Och tänker jag på hur jag är så skulle jag nog förmodligen inte hålla på att köpa souvenirer om jag reste.

Hur gör ni då ni reser? Köper ni på er en massa grejs som ni ger bort eller behåller som minne?



Utmaningen finns här http://liie.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar