fredag 21 mars 2014

Fredagslänken

Idag är det dags att länka igen och den här gången till en teknisk pryl jag suktar efter... bekymret är att det liksom inte finns nån, om man inte tänker stort förstås!

Eg är de enda jag vill ha en nyare bil eftersom våra nog har sett sina sista år snart. Men vi har liksom inte riktigt bestämt oss än vad det blir men en Volvo xc70 är ju nåt vi har tittat på ett tag...

(bild fr google)

Kanske nu inte en 2014 års modell, men .. tja... inte så dum den heller iofs! ;-) Lite andra bilar jag har tittat en extra gång på är dessa: 



Toyota Avensis, kombin går också bra..

Toyota Urban Cruiser


Ford Focus
(bilderna fr google)


Fast dessa är bilar som jag vill ha, personligen, inte som våran bil och definitivt inte som en bil vi dra husvagnen med och far på fisketripper efter skogsvägar. En dag då jag är mångmiljonär ska jag köpa den bil jag vill ha. Men är ju då inte så säker på att det skulle bli nån av dessa....

Vilken teknisk pryl suktar du efter? 



Utmaningen finns här http://liie.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar