onsdag 12 mars 2014

Ett resemisstag som inte var ett misstag

Dagens fråga, eller ja snarare uppmaning är att berätta om ett resemisstag. Fast ärligt talat kommer jag inte ihåg något särskilt misstag, inte gällande nån form av resa.
Men jag har ett minne där en önskan gick i kras... Jag och mitt ex for till Ibiza för många år sedan! Det börjar närma sig 14 år sedan. Vi tänkte att det skulle vara skönt att komma från Sverige och slippa svenskar ett tag, men ändrade oss och sa att Norrbotten kunde vi ju slippa i alla fall. Vi antog att vi inte skulle vara enda svenskarna där..
Vi kom till flygplatsen, kom på en buss och åkte till hotellet som låg i San Antonio. Checkade in efter många om och men, installerade oss i rummet. Det tog en dag eller två och så hör vi en del ljud från övervåningen. Går dit och det är ett större gäng killar, eller mestadels. (tror jag). Vi pratade med dem och det visade sig att det var ett större gäng kompisar som farit tillsammans. Från Norrbotten. En av dem, eller ett par känner/kände min lillebror (min halvbror efter min pappas fru). Ja, så kan det gå med önskningar som inte slår in! Men skoj hade vi och det var ett härligt gäng som vi var lite med under veckan vi var där.




Utmaningen finns här http://liie.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar