måndag 3 mars 2014

Ny vecka, nytt tema - Melodifestivalen

Dagens fråga lyder: hur brukar du titta på melodifestivalen?

Den där frågan gjorde mig något förvirrad med tanke på att det står "hur". Vadå hur? Tv:n är på, rätt kanal, rätt tid, melodifestivalen visas och jag sitter eller ligger i soffan och tittar på tv-skärmen. Typ.
Fast ofta ser jag inte det överhuvudtaget för jag tänker inte på att det går, eller så glömmer jag det och då är det ju nästan lika med att jag inte är så värst intresserad av den här musiktävlingen. Det jag brukar se då det gäller detta program är finalen och sedan Eurovision.
Är tjohalia hemma så brukar vi se det för hon tycker det är riktigt bra. Ibland kan det hända att det bunkras upp nåt gott att äta och vi myser under filtar i soffan med tända ljus. Lite lördagsmys, mor och dotter. Förra helgen då hon var hemma  sa vi att vi skulle se... Men det blev liksom inte för lek, godis och en massa surr var betydligt roligare!







Utmaningen finns här http://liie.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar