lördag 1 juni 2013

Har nog redan tagit semester :-)

Ett nattpass är kvar. På tisdag. Singelpass innebär att man inte behöver sova speciellt mycket varken före eller efter såatte.., jag har liksom redan gått på semester. Anser jag ;-D Ska blir skönt att få vara ledig fram till sista juni, må bra och göra vad man vill (nästan). Semesterplanerna: gå på bröllop, fiskepremiär (nånstans), ett fantastiskt midsommarfirande (hoppas jag!), god mat, gott att dricka lite då och så, långa promenader, njuta av värme och sol (förhoppningsvis...), bada, vara social, äta glass... Vilka planer har du? Vad ska du hitta på? Eg. om jag ska vara ärlig, så tycker jag inte om att planera min ledighet utan tycker det är roligare och bättre att vara lite mer spontan, ta dagen som den kommer och leva livet som sig bör.

På tal om bananer... jag känner mig bakis. Massors, massor! Trött, hängig, sugen på allt utom så att säga bra mat och så lite rastlös på det då. Det var mycket bra att Bia kom hit en stund ikväll och surrade med mig. Behövde jag! När det är så här vill jag hemskt gärna vara social en stund. Är nämligen för pigg för att sova, men för trött att bara sitta rätt upp och ner.
Just det ja! Har ju utlovat en leksaksloppis här på bloggen... Den kommer. Jag lovar. Har bara inte orkat gå igenom alla sakerna ännu. De står här så vackert och bara, ja.. står.

Nu ska jag fortsätta att bara slappa och vänta på att karl´n hör av sig om hämtning. Funderar på att låta Sebbe hämta han. En bra idé.
Tjingeling på er!

(bild lånad från google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar