onsdag 5 juni 2013

Första dagen på semestern!

Imorse vakade jag av för sista gången den här månaden och nu har jag semester fram till 30/6. Är så skönt! Har börjat dagen med att sova fram till 13 ungefär och nu för en stund sedan sålde jag ytterligare en av leksakerna, en bok om Disney´s prinsessor. Det sinar i högen av saker, så passa på nu innan allt är borta vettja ;-)
Ska fortsätta dagen i lugnets tecken med lite städ och tvätt. Eg. bara vara. För lite trött är jag nog allt ändå. Imorgon är det ledig dag för barnen, förutom för Sebbe som då har tagit sommarlov nu. På fredag är det examen för både tjohalia och Adde. Vet att dem längtar.

Har en liten fråga... Ska på bröllop på lördag och har denna klänning

http://www.bonprix.se/produkt/klaenning-groengul-922064/    Klicka på länken.... Och nu undrar jag, kan det passa med röda skor till den? Alltså klarröda? Inte julröda, men typ ferrariröda? Tänkte att det kunde vara lite klatchigt. Men har ni andra förslag, säg det gärna! Har som noll koll på vilka skor som kan vara lämpliga... Vita är definitivt inte ett alternativ då jag inte är så förtjust i vita skor. Svarta? Samtidigt är det så himla tråkigt och förutsägbart... Förslag?


I övrigt hoppas jag på lite bättre väder. Kan säga att jag kände väderomslaget vi hade från måndag till tisdag... Vaknade upp igår och kände mig mörbultad och förstod först inte varför. Tills jag såg att termometern visade 8 plusgrader, mulet, blåsigt och kallt *burr*! Att man ska vara så jävla känslig mot sådant förstår jag inte. Nåja. Nu är jag ledig och här ska njutas, ta dagen som den kommer, vara social, ha roligt och leva livet!
Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar