onsdag 19 juni 2013

Vad tror ni? Hinner jag?

Att göra innan midsommar på fredag:

Storstäda badrummet och vardagsrummet.
Städa ur husvagnen.
Storhandla inför helgen med allt vad det innebär. Ska enligt mig själv fixa silltårta, jordgubbstårta och det vi ska grilla.. Och så kanske plasttallrikar och glas så diskmaskinen slipper gå varm. Tillsammans med det här så ska jag roa min dotter (men det fixar hon numer ganska bra själv), motionera jycken, vara en god partner och förhoppningsvis få vara lite social och erhålla lite vila. Har säkert glömt nåt, men det återstår att se på midsommarafton. Jo, på söndag då är det konfirmation för Adrian och så blir det firande här. Så,det kanske jag ska förbereda också ...
Bäst att sätta igång och jag tror det blir husvagnen först så att det är gjort... Nu när det är uppehåll fastän det ser ut att bli lite regn, typ snart. Blåser och är grått ute. Men i min lilla värld tror jag definitivt att i slutändan är det värt det! :-D

Fånga dagen
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar