onsdag 12 juni 2013

Första semesterveckan

Är inne på första veckan av ledighet och det är toppen! Vädret hade ju kunnat vara lite varmare och lite torrare... Men man kan inte få allt, eller hur? Jag är glad att jag var mycket ledig under den väldigt varma perioden vi hade i maj och fick njuta massor då. Så eg. gör det inte så mycket att vädret, som ungarna säger, suger fett för tillfället.
Har haft en riktigt bra dag idag med shopping på stan, träffat släkt och vänner, surrat och skrattat. Åt sill och potatis med massa goda tillbehör till tidig middag, lång promenad med jycken och lite städning. Nu under kvällen har jag vart hos min fina vän Bia, surrat och skrattat. Och jo, där gick jag också en promenad ju! Fan, vart riktigt hurtig idag vettja! Ätit en burgare från Sunes, duschat och avrundar det hela med lite serietittande och mys i soffan med Niclas. Underbart. Det bästa med ledigheten är att inget är planerat och jag kan ta dagen som den kommer. Ingen stress och ingen press. Får se då vad dagen bjuder på imorgon, eller om man ska vara noga, senare idag.

Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar