onsdag 29 maj 2013

Åååh vad jag njuter!!

Det är riktig sommarvärme ute, typ 20-22 grader i skuggan och jag njuter för fullt. Träffade på en vän i dag då vi var iväg och shoppade lite och sa att jag nog är i stort sett värkfri. Fortsätter sommaren så här kommer jag må bättre än på oerhört länge! Kan jag behöva för jag vet ju vad som väntar till hösten och vintern... Det "enda" som är jobbigt nu är min värk i axlar och rygg, men jag tror inte den härrör till fibron. Den här värken är annorlunda och det gör mest jävlat ont!

Idag har jag och Niclas vart å köpt en massa mer jord, satt jordgubbsplantor, smultronplantor, sått dill, gräslök och morötter. Får bara hålla tummarna att det blir nåt av det :-)

Nu ska jag ta å vila lite innan det är dax för nattjobb. Gör jag inte det kommer jag inte orka vara vaken. Haha!

Tjingeling på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar