fredag 17 maj 2013

Strålande fredag!!

Blev inte många timmars sömn inatt, men vad gör det då det formligen strålar av solen idag. Och dessutom vindstilla! Blir nästan lite smått chockad... Jo, jag vet. Sitter fortfarande i soffan då jag borde gå ut, men till saken hör att jag inte är riktigt vaken än och behöver sitta en stund. Till. För jag har gjorde det i en timma nu.
Idag kommer barnen och gör dagen än mer strålande! Längtar massor!
Hade tänkt att försöka göra lite mer nytta idag, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Funderar på att gå igenom vad vi har för saker till att fixa och dona utomhus.
Känner mig riktigt nöjd över gårdagen då jag lyckades kratta resten av gården, handla å laga middag, gå en långpromenad med jycken, fixa fötterna sommarfina... Så pass mycket och dagen efter "vaka-av-dagen-från-nattjobb". Sen ikväll blir det nog att ta fönstrena inne i vardagsrummet och kanske tar jag nåt mer då jag ändå är på G. Men som sagt, funderingar! Kan behöva lite vila också då jag har träningsvärk ifrån krattningen. Haha! Tränad som man är...

Tjingeling på er! Nu ska jag fånga dagen lite grann <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar