fredag 3 maj 2013

Duktighetssyndromet har drabbat mig!

Sitter i soffan och slappnar av lite. Fick en massage av Niclas och det gjorde susen på mina värkande och mycket stela axlar. Det var så illa att när han masserat en stund var axlarna fortfarande kalla och hårda... Var nog väldigt nödvändigt med lite knådning.
Idag vakade jag av och för att kunna sova nu inatt, så sov jag endast 5 timmar. Något trött jag var! Haha.. Fick kaffebesök av brorsan och så hämtade jag tjohalia. Innan vi for till våra vänner på middag så skrubbade jag toaletten och tog det värsta av hår, sand och damm på golven. Sen vi kom hem har jag hunnit renbädda lilltjohalias säng, röja i hennes rum, vika kläder och nu orkar jag ärligt inget mer. Rummet hennes var rent ut sagt förjävligt. Det tog en timma att bara röja där och då har jag inte dammsugit eller torkat nå ytor *suck*. Lite fick jag gjort idag och med ett leende kommer jag somna sen. Såatte... Det här med duktighetssyndromet har slagit mig riktigt hårt! Har fullt med tankar på vad jag ska göra och blir så glad då jag gjort nåt. Inte bra. Men det lär nog försvinna sen så det är väl bättre att göra det bästa av det än att kämpa emot, eller hur?
Så tanken i morgon är att ta soffan ordentligt, tvätta lite, och kanske fortsätta en del av vårstädningen. Och så kanske grilla på eftermiddan? Mmmm.. vore underbart! Är så sugen på grillat kött, grönsaker och nån god röra till det. Så därmed är middagen planerad!

Nu ska duktighetssyndromet läggas åt sidan och så tänker jag njuta av lite ensamtid med karl´n. Härligt är livet!

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar