tisdag 14 maj 2013

Jag vill verkligen vara positiv i mitt tänkande, men...

..... fan ta kroppen som inte hänger med i det! Ont, ont, ont, ont.. å så en jävla huvudvärk på det då. Skitskoj. Sov till 14 och sen var det kört. Hade verkligen behövt ett par timmar till för att orka sista natten, så jag kan meddela att det inte görs många knop av mig just nu. Orkar helt enkelt inte. Tror det är dax att ringa fru doktor och få lite smärtstillande utskrivet. Är så jävla less på att kroppen gör en sak medan jag vill en annan, typ sova! Nåja, sista natten nu och sen vakar jag av för att sedan jobba på söndag igen. Tyvärr ser ju inte schemat lika bra ut som det gjort hittills...
Middagsförslag? Skulle behövas och inte orkar jag göra det heller. Äh. Struntar i det och äter nån macka sen, blir bra det :-) Nu ska jag ligga här och se halvdöd ut en stund för att sedan göra mig klar för jobbet... Kanske ta en liten kort promenad med jycken om jag ids också.

Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar