torsdag 10 april 2014

Så insatt är jag inte...

Dagens fråga: Om du fick ändra en sak med bloggvärlden, vad skulle det vara? 


Ärligt talat är jag inte så insatt i bloggens värld för att ändra något, eller vilja göra det. Internet är öppet för alla och då bör ju bloggvärlden vara det också, eller? Visst önskar jag ibland att det var mindre hets om utseende i bloggarna... träningsbloggar kan jag tycka är roliga, om dem är seriösa och inte fokuserar på utseendet, utan hälsan i första hand. Men alla måste ju få skriva vad dem själva vill och vi får ju bestämma om vi vill läsa. Det värsta är väl att det ibland är så unga personer som läser vissa bloggar, som jag kan tycka är mindre bra. Fast då gäller det att föräldrarna är där och tar ansvar. Samtidigt kan jag tycka att det inte är upp till bloggarna heller då media är duktiga på sådant...
Nä, jag läser för lite och bryr mig på tok för lite för att vilja ändra något. Tycker snarare att det är roligt med så mycket att välja på. Ibland vill jag väl inte säga roligt... utan snarare ledsamt att det finns så mycket. För vissa bloggar är väldigt gripande! Nä, bloggvärlden kan få se ut som den ser ut så vi alla får bestämma vad vi själva skriver och det vi vill läsa.

Skulle du vilja ändra på något? I så fall vad och varför?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar