onsdag 16 april 2014

Bloggutmaningen -fortsätta eller inte?

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra... Ser på veckornas utmaningar och frågor. Många skakar jag på huvudet åt och tycker inte alls dem är intressanta. Som denna veckan: påsken. Vem bryr sig om jag pyntar, eller vilken sak jag tycker är påskigast? Inte jag.
Först tyckte jag att det var en superbra idé. Minst ett inlägg per dag liksom och bloggen blir aldrig utan något att läsa, så att säga. Men allteftersom veckorna har gått, har jag börjat tycka det är tråkigt. Speciellt då det är likadant varje vecka, om å om igen. Ett länkinlägg på fredagar, hiss och diss lördagar och 5 saker på söndagar. Börjar bli lite less.... Samtidigt som jag är lite envis och gärna vill klara den. Bara för att. Hur tycker ni? Tycker ni det är intressant att följa med i utmaningen, eller tycker ni det är likes att jag slutar med den? Och nu vill jag inte ha en kommentar som: "Du måste känna efter själv.." och blaha. Utan vad tycker du?
Om jag slutar blir det inte ett inlägg per dag, men det spelar ju eg. ingen roll. Fortsätter jag är jag lite smått orolig över att mina inlägg som inte tillhör den, liksom försvinner på nåt sätt. I mängden.Dessutom har jag ju inte fått mer läsare bara för den här utmaningen. Utan det är ju lika många som förut... Så för den biten spelar det mindre roll.
Berätta gärna vad du tycker!

Ha en bra dag!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar