fredag 11 april 2014

Fredagslänken!

Idag är det länkning till en blogg som är olik min, men som jag ändå gillar. Och vet ni vad? Jag tror alla bloggar jag läser är olik min... 

Men här är några stycken som jag tycker du kan besöka: (p.s länkarna är klickbara)

En blogg som är framstående, stor och så olik min att man skulle tro vi är från olika planeter :-P Har länka till denna förut, men kan nog inte säga hur mycket jag tycker om denna!

Min grannens blogg som är riktigt mysig med bilder och kärleksfull text! Tyvärr inte skrivet så mycket i den på sistone, men många inlägg finns det att läsa :-)

En humorblogg! Har ni läst boken "En man som heter Ove" och tyckte om den, ja då lär ni tycka om denna blogg också då det är författarens ;-) 

En feministblogg som är totalt olik min egen! Hon skriver mycket om allt möjligt och väl värd att läsa!


Vill du tipsa om en bra blogg? Gör det gärna i kommentarsfältet!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar