tisdag 15 april 2014

Dagens utmaning uteblir till viss del...

Idag är det meningen att vi ska visa det påskigaste vi äger och har, men tyvärr har jag inte pyntat än då jag har jobbat 4 nätter och inte brytt mig...
Men, jag har en del påskgrejer, faktiskt :-) Det är speciella äggkoppar, några skålar i form av typ en tupp kanske? Pynt till påskriset. Köpte en del saker för några år sedan att sätta fram då det blir påsk, bara för att. Men har inga dukar, gardiner eller sådant tjafs! Utan mest bara att sätta nåt på bordet och påskriset brukar jag ställa på skänken i hallen.
Det här med pynt är ju inte min starka sida och det har blivit mindre under jul och inte så mycket under påsk. Anser väl det vara något överdrivet så här till påsken, men tjohalia vill ju så gärna och jag gör det för henes skull.

Det här tycker jag såg fräscht ut! Men det kanske är för att det går åt det turkosa hållet lite grann... ;-)
(bild fr google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar