fredag 4 april 2014

Fredagstipset.. eller tips och tips...

Nä, jag ska inte spela på tipset, utan det är meningen att jag ska tipsa om något jag använder mig av på våren... Haha... Tja... dammsugaren? Den arbetar mer än vanligt den här årstiden. Inte konstigt med tanke på all sand som följer med in...Och dessutom så släpper hunden sin vinterpäls och det bidrar starkt till ett intensivt sugande... hehe.. å va jag är rolig så här på fredagen! ;-P
Och så använder jag.. hm... euhm.. jag vet faktiskt inte. Lättare kläder, tennisskor istället för vinterskor som är tunga och jävliga. Rengöringsmedel så det luktar fräscht efter städningen. Ytterdörren används mer flitigt än vanligt eftersom det här med att gå ut blir trevligare på våren. Och vädra är trevligare också.
Inte för att tipsa, men väl för att skriva nåt, är att jag drar ner på att tända värmeljus. Har inte tänt nåt på flera veckor. Hör liksom inte våren till tycker jag då dagsljuset är fram till efter 20 på kvällen. Länge dröjer det inte förrän det är ljust dygnet runt "här uppe". Längtar massor! Älskar ljuset.

Har ingen aning om vad jag ska tipsa om. Använder inget särskilt på våren så vitt jag kan komma på. Du då? Har du nåt att tipsa om?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar