tisdag 15 april 2014

Det blev inte som jag tänkt mig!

Tänkte så bra i morse att jag skulle vaka av och bara sova några timmar, max till 13.30. Sedan stiga upp, äta lite och gå på en lång promenad i den strålande solen!... men det blev inte riktigt så...
Vaknar nån gång efter tolv av att jag får ett "senadrag" i höger vad. Började som det brukar och jag är rätt van att få det... i tårna, under fötterna, vader och lår.. ja, ett stort "senadrag" är jag :-P Den här gången var det annorlunda. Det gjorde så förjävla ont så till slut vrålade jag där jag låg. Efter några minuter avtog det lite och jag däckade av utmattning. Tyvärr så har jag fortfarande ont och kan inte gå ordentligt än. Vet ju om att det oftast är vätskebrist som gör att det blir så här, men även magnesiumbrist kan göra det. Hade ofta "senadrag" i vaderna då jag jobbade inom restaurangbranschen. Men det här är det värsta jag vart med om. Så nu har jag druckit en massa, druckit resorb och tagit magnesiumtabletter. Hoppas på bättring snart så jag får gå en lång promenad i alla fall!
Så det blev inte alls som jag tänkte mig. Men vad gör det? Bara gilla läget och hoppas att det går över så snart som möjligt.

Ha det bäst alla underbara!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar