söndag 6 april 2014

5 våriga plagg!

Söndag och det innebär 5 av nånting. Den här gången handlar det om 5 våriga plagg som jag tycker är snygga... haha... och jag som är sååå modemedveten, eller så inte ;-)

Men till våren hör ju lite lättare kläder så ska väl försöka komma på några plagg...


Ett par snygga skor. För nu äntligen kan man ta fram dem här skorna som inte behöver vara tunga och 
extremt varma. Tennisskor hör också våren till. Åtminstone för min del då jag går många promenader.

Ett par jeans, gärna i ljusare modell för dem som är mörka tycker jag är mer till höst och vinter.


En kjol? Det tycker jag också hör våren till. Gärna en kortare modell och vill man så ett par leggings under ifall det fortfarande är lite kyligt.

Och leggings finns i hundratals olika modeller och mönster. Bara välja och vraka!

Tunikor. I alla de former, färger och mönster. Men helst lite ljusare färger då det är vår, kan jag tycka. 


Vilka klädesplagg tycker du är våriga och snygga? Tips? 
Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar