torsdag 4 april 2013

Förvirrad delux!!

Det här med att jobba natt var inte så bara det inte... Hahaha! Redan nu, efter två nattpass, har jag tappat bort dagarna. Har då kommit på att det är torsdag idag, den 4.e april. Hjärnan känns som nån form av mos och tankarna är sega. Förstår att de flesta går ner rätt mycket i tid när de jobbar natt. 100% skulle aldrig gå! Det jag har att se fram emot är 8 dagars ledighet då jag vakar av lördag morgon och det gör att det här funkar rätt ok ändå. Nätterna som varit har gått bra och jag känner mig inte ett dugg stressad. Trött och mör, ja, men inte stressad och inte speciellt mycket värk heller. Får nu bara hålla tummarna att det håller i sig!
Mest spännande blir det om ca två veckor då jag ska jobba 4 nattpass på raken då vi har barnen. Att sova då kommer bli en stor utmaning. Men allt går bara man vill :-)

Med det här önskar jag er alla en mysig kväll och en god natt!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar