fredag 12 april 2013

En dubbelvecka

Så har det blivit fredag igen och jag tycker det nyss var det... Det var nåt med typ "äldre" och "tid som går fort"..? Nåja. Det var nog inget! ;-)
Dagen bjuder på både roligt och trist. Superhärligt att Niclas äntligen kommer hem igen och jag får mig en lång och mysig kram. Trist att barnen far och Felicia redan nu på morgonen...
Veckan har varit bra, fast Niclas inte varit hemma. (Har längtat och saknat!) Pojkarna har skött sig exemplariskt och Felicia har liknat en duracellkanin på extra energi. Som det ska vara!
För min egen del har jag njutit av vädret och gått långpromenader med jycken. Vårstädningen är inte gjord... hehe.. Tycker den var som lite onödig eller nåt. Sömn har det blivit en del av, skratt, surr och kaffe har det också blivit en del av. Kaffe är inte bra. Gott men inte bra. Det ger mig numer ett illamående, ett rätt kraftigt sådant och dålig mage. Eller sämre mage då.

Med andra ord: en dubbelvecka. Än har jag dagen i dag, imorgon och söndag kvar... Går på mitt nattpass söndag kl 21.00. Ska fortsätta njuta av min ledighet. Ta dagen som den kommer och bara vara. God idé va?

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar