onsdag 25 juni 2014

Projektet fullbordat!

Nu äntligen är det helt klart med köksmöblerna! Och jag nöjd. Mycket nöjd. Så här ser det ut nu då: (det är inte bästa kvallan på bilderna.. )



Så här ser det ut utan något alls. Detta gjorde vi igår.


Med stolsdynor.


Stolsdynorna är i en mörkgrå färg. Passar perfekt! :-)

Köpte en duk i samma färg som får pryda bordet.


Helt färdigt! För nu i alla fall. Har väl tänkt nån blomma på bordet som ser bättre ut än det som är. Som vanligt ser det ju bättre ut i verkligheten än på bild.  Bara resten av köket kvar då... hehe... eller så inte :-P


Nu ska jag göra annat och kanske få mig lite vila. Idag kliver jag på natt 1 av 5.. pust! Det lär ju bli jobbigt. Vet att jag har problem med att jobba så många nätter åt gången, men det får lov att gå!
Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar