onsdag 4 juni 2014

En uppstigning kvar!!

Det är nog tur att jag inte planerar ändå. Älskade jycken har hostat hela dagen idag och förmodligen åkt på rejäl kennelhosta. Hur han fått den har jag ingen aning om, men det kan ju vara nåt annat. Han hostar ibland så kraftigt att det kommer en hel del blodblandat slem... var tvungen att ringa till vetten och höra om det kan vara så och det kunde det visst. Blir han sämre under natten skulle jag höra av mig imorgon för ev. antibiotikabehandling. Stackarn är så trött och slut...
Var då så trött imorse att en tupplur på soffan fick starta dagen. Sen har jag bara ägnat mig åt matlagning. Tre rätter blev det och imorgon blir det nog tre igen, eller minst två i alla fall. Nä, jag har inte fått solsting! Haha... jag lagar mat och gör matlådor så det finns. Tänkte passa på nu då jag ändå är ledig och så vill jag ha helgen fri för eventuella kuligheter!
Och så är det ju nu bara en uppstigning kvar för min del innan hösten, augusti och skolstart. Yeeey! Tjohalia har sin sista skoldag för detta läsår här hos mig imorgon och sen till veckan två st. + examen hos pappa. Kommer bli så skönt med sommarlov.

(bild fr google)


Tjingling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar