onsdag 11 juni 2014

Äntligen har jag börjat!

Igår hade jag ingen energi alls och gjorde inget åt de möbler jag har köpt... orkade helt enkelt inte. Idag har jag dock haft energi, men har ont i kroppen. Har då struntat i det och fixat en del i alla fall. Varit på tjohalias examen, varit på Sebbes utspring på studenten, handlat nödvändigheter till att göra om möblerna.. Och så har jag oljat in utebordet (teak) och ett varv extra på armstöden på stolarna. Något bättre blev det! Ställt upp allt det på altanen där uppe och typ gjort klart det vi ska för tillfället där. (inget märkvärdigt). Nyligen målartvättade jag köksbordet och ska strax börja slipa det det lite. Ska nog ta en hel del på åtminstone själva skivan då det blir hållbart. 
Inga bilder för tillfället, utan det lägger jag ut senare! Dricka upp kaffet och fortsätta. 
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar