söndag 15 juni 2014

I mitten av månaden

Halva juni har nu snart kommit och passerat... tiden går lite väl fort och ibland önskar jag den kunde stå lite still. Känner inte alls för att det ska närma sig höst. Ja, jag vet! Det är lite väl tidigt att börja tänka på det, men det är så mycket jag vill få gjort i sommar och så vill jag ju njuta av värme och sol. Fast just nu vet jag inte om det är så möjligt. Ett blandat väder idag med sol och regn om vartannat. Och blåser gör det också. Kalla vindar.
Det positiva för idag är att stolarna är färdigslipade så det är liksom dags att börja måla! Yeey! Måste dock köpa mer grundfärg imorgon. Har gjort lite annan nytta också, tvättat, städat lite. Sådant där gråaktigt vardagligt.
Ja. Bilder på stolarna kommer sen. Självklart! Tänker klarlacka bordsskivan också så den tål lite mer. Tänker att då kanske jag slipper göra nåt åt bordet på några år i alla fall + att det blir något lättare att torka av då ytan nu verkligen känns målad.

Nä. Nu ska jag vila lite innan jag tar itu med lite mer nytta på en stund. Och så dricka lite.. har inte ätit nåt än, men känner ingen aptit. Är inte ett dugg sugen på nåt ätbart. Än. Brukar komma så där lagom framåt kvällen då det är sååå bra att äta. Not! Haha!...
Nu hoppas jag ni alla har en riktigt bra söndag!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar