tisdag 24 juni 2014

Dagens "to do list"

Gjort en gedigen lista på vad jag ska hinna göra idag... visst är det otroligt va? Att jag aldrig bara kan vara ledig? Men så är det om det inte ska vara alltför mycket att göra under de dagar jag jobbar... tyvärr... För inte har jag då hjälp av nå tomtar inte.

Listan

Städa: dammsuga, skura, torka ytor i kök och badrum, renbädda våran säng och tvätta lite.
Fixa middag
Plocka upp hundskiten från gräsmattan
Vattna blommor och odlingar ute
Gå på en promenad med hunden
Duscha hunden (mycket nödvändigt då han både hårar och är skitig)
Och så fira Simon, min systerson som fyller hela 17 år idag!!

Tror ni jag hinner allt det där idag innan 22 då Niclas lägger sig?  Jo... det måste jag, annars är det nåt galet. Höll på att glömma... ska ju duscha mig själv också ;-)

Så. Kavla upp ärmarna då och sätta igång!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar