måndag 2 juni 2014

2 juni

Det bästa med att vara långledig så här är att jag kan liksom "passa på" att göra saker och ting som jag inte har energi och ork till då jag jobbar. Som att gå en långpromenad så här på morgonen, vilket jag har gjort. Underbart ute! Lite blåsigt, men det så gjorde absolut ingenting. Tyvärr vill inte min kropp så mycket så det blev endast ca 3,5 km, men tänker att jag kanske kan gå en sväng ikväll också.
Har funderingar på att fara å titta på lite blommor idag och handla hem. Göra det lite somrigt och fint här ute kan ju vara en god idé! Blir oftast på betydligt bättre humör så fort jag har planterat lite.
Ska lägga ut lite bilder så fort det är klart, men som vanligt blir det inte annat än i krukor... ids verkligen inte göra nån rabatt. Har inte energi och vilja att rensa ogräs, hålla den i ordning och vattna. Det räcker gott och väl med lite krukor, nån ampel och de små odlingarna vi har.

Oj... inlägget har fått lite vila. Typ några timmar..Haha!t Jag råkade somna ifrån en stund. Nåja. Nu är det då dags att göra lite nytta och ta tag i dagen lite granna!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar