torsdag 5 juni 2014

En vanlig torsdagmorgon

Alltså, fast jag försöker att inte planera så blir det ju planer i alla fall. Det går liksom inte att undkomma har jag upptäckt. Idag hade jag tänkt fortsätta laga mat i mängder, men ändrade mig då jag kom på att det är röd dag imorgon. Dessutom är det personalfest och jag hade väl tänkt att dricka nå gott. Kanske. Har inte bestämt mig än. Haha... Men i sådana fall kan det vara bra att besöka systemet en sväng för inhandling av diverse goda drycker. Och så vet man ju inte vad som händer på lördag heller. Så det blev en plan som följer: till systemet, även handla annat som kan behövas till hemmet, möjligen klippa gräset och städa undan lite, laga en rätt. I eftermiddag är det även dags för studentbalen och det måste jag ju bara kika på då det är äldre bonussonen som ska dit! :-D
Ja, det lär bli en fullspäckad dag det här även om jag inte planerar. Härligt! Jag behöver aktiveras lite så jag inte säckar ihop totalt.

En bra dag hoppas jag ni alla får!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar