söndag 3 februari 2013

Vet ni vad jag skulle vilja göra?

Ja det är klart att ni inte vet. Men jag vill klippa och färga håret. En enkel sak, men ändå så värdslig för jag kan inte bestämma mig för hur. Färgen är jag väl som överens med då jag vill ha i röda toner och inget annat.. tycker inte jag passar så bra i nåt annat än rött. Blont, ja då ser jag helt blek ut och det man ser är ett par ögon och möjligen munnen. Svart? Haha... Ja. DÅ blir jag verkligen blek! Men det kan vara rätt snyggt det med. Samtidigt tycker jag väl att det kan vara lite å ta i kanske. Brunt? Tråkigt. Jag blir fort less brunt och sätter alltid i nåt rött andra gången jag färgar.


Kanske spara ut, göra stora lockar? 



Klippa det busigt kort igen? 


En av favoriterna!! Visst är det läckert? 



Drömhåret... Kort lugg och mycket långt, fylligt härligt hår. Snyggt!


Det här är också en mycket härlig frisyr och färg. Visst? 



 Kanske inte direkt en favorit... men helt ok. 


 Den här är tuff! Så läckert!


 Frisyren ja, men inte färgen. Jag vill ha rött!



Lite gott och blandat.. förstå att jag har stora problem med att välja. Hahaha... Till stor del vill jag behålla längden på håret då det underlättar mycket i jobbet och övrigt. Kort hår innebär mycket klippningar och det har jag inte råd med, eller rättare sagt vi. Gäller ju att prioritera så att säga... Har fått höra att jag passar i alla möjliga längder på håret. Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar