måndag 4 februari 2013

Snacka skit det blev idag då!

En sån här dag då det känns som att inget riktigt är med en och det är lite si så där. Ni vet. Inte dåligt, men inte helt bra heller. Kan bero på all snö som ville komma ner idag. Eller så handlar det bara om att det här skulle vara min lediga dag. Ni vet ju vad jag gör på mina lediga dagar? Japp. Idag med. Storstädat hela nedervåningen idag, utom vårt sovrum. Kan säga att min kropp säger liksom ifrån för tillfället och tycker inte alls att det var lika "duktigt" som jag tycker.
För några timmar sedan, precis vid middagen så upptäckte min käre karl att att det var lite trögt i avloppet i köket... Vattnet ville inte riktigt rinna undan ordentligt. Så han gick ner och kollade i källaren. Jo då, åter igen så har det trängt tillbaka avloppsvatten med tillbehör upp i brunnen i ena delen av källaren. Fy fan... Och mer blev det, så vi tog oss en liten promenad till grannarna och bad dem sluta använda deras avloppssystem för nån timma.
Hjälp fick vi och sedan har Niclas kämpat där nere för fullt... Är något less på att det är så här för det är faktiskt åtgärdat tidigare, typ förra sommaren.Verkar som att dem har missat nåt för det är ju samma lika som tidigare.. Inte skoj att ha källare vid sådana här lägen, men tänk  om vi inte haft det? Förstå vars det trängt upp istället då... Jäck!!
Det blev en jävla skitdag helt enkelt och vi får hoppas dagen imorgon blir betydligt bättre.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar