tisdag 20 december 2011

Speedy gonzales har taggat ner

Har haft otroligt mycket energi de senaste dagarna, eller åtminstone för att vara jag. Har hållt igång så pass att jag funderar på när jag kommer "trilla" in och slå huvudet i väggen... Men nu är allt så gott som klart inför julen! Har två klappar kvar, en till lillan och en till Adde som ska fixas. Jo, och så Niclas julklapp då. Va less jag blir! Hade jag sett ut värsta julklappen åt Niclas, och så finns den inte att få tag på?? Fan.
Jaja. Bara fundera ut nåt annat då. Har mina funderingar, men får se vad som blir av det. Ska gå å kika runt lite i morgon då jag är ledig och hoppas och hålla tummarna för att jag hittar det jag vill hitta!

Men nu har jag taggat ner. Har hunnit en massa de här två dagarna jag vart ledig. Så pass att Niclas tyckte att han skulle hämta silvertejpen och använda den på mig igår kväll... Hehe... Och då inte för att jag göra nåt snuskigt.
Sitter i soffan med morgonrock, lurviga mysiga tofflor, datorn i knät och tv:n på morgonnyheterna.. Har hett, gott kaffe i koppen och så nån bulla till då. Det är mys på hög nivå! Så här tänker jag ha det minst en timma till. Sen tänker jag, om det inte är svinhalt, gå en promenad med jycken.

En underbar dan före dan före dan före dopparedan! Missade jag en dag? Haha..
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar