söndag 11 december 2011

NU är det klart i vardagsrummet... för i år!

Nu har jag pyntat klart i vardagsrummet för denna gång! Det är lite justeringar kvar till nästa år för jag har inte råd i år. Men nöjd är jag. Var så fint här i går kväll då ljusen brann, granen var tänd.... Härliga jul! :-) Niclas sa igår att det är så stor skillnad på mig. Förut har jag varit rätt mycket emot julen... Tyckt det vart jobbigt och trist. Men dessa år med honom och våran familj har "omvänt mig". Tycker det är jättemysigt! Och jag njuter varje dag av det ljusa och "juliga" vi har. Känner att jag behöver glädje och kärlek för att orka med...


Lite bilder då!






Som ni ser har jag inte tagit på andra fönstret.. haha.. men det fönstret har likadana gardiner (ej fransgardiner) och en likadan stjärna. Har för mycket ovikt tvätt som ligger på massagebänken... Och vill gärna inte visa det. Av nån förunderlig anledning! ;-)
Nästa år blir det annat i fönstrena.. Eftersom vi har mycket vitt, rött och silver, funderar jag på vita, stora stjärnor i fönstret istället. Vad tror ni om det? Dessa passar inte riktigt... Men dem är fina och ger ett underbart sken. Så dem får sitta uppe i år!

Kram på er alla underbara!

1 kommentar: