fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan! Och en riktigt God Jul!

8 dagar kvar till nyår och jag jobbar helgen. Ledig idag men sen så spenderas hela julhelgen på jobbet. Inte så där jättekul, men jag misstänker att tiden kommer gå fort och varför inte eg? Att ta hand om sjuka människor under julhelgen kan ju å andra sidan ses som väldigt fint! Dessutom så SKA jag vara ledig nästa års julhelg för då tänker jag fira den med min dotter, mina syskon, deras respektive och barn. Så nu vet ni det syrror och brorsan! Hahaha! Ni har inget att säga till om ;-)

Nä, men den här gången känns det inte lika bittert eftersom jag vet vad vi planerat till nyår. Och som jag längtar! Tänk att äntligen få fira den med min familj!! Så glad jag är!!
Håll alla tummar och tår ni har för att vi alla få vara friska... Nådastöten vore ju om vi inte är det...

Jaja. Inga negativa tankar nu inte! Jag kommer inte att skriva nåt mer förrän kanske efter julhelgen. Då ska jag även ge en liten uppdatering kring mina tillskott jag äter och mitt mående.

Så härmed önskar jag er alla en riktigt GOD JUL!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar