söndag 18 december 2011

Fjärde advent och 6 dagar kvar

Har ni gjort allt klart inför jul/julafton? Inte jag... Har kvar ett par julklappar och så all julmat då förståss. Fast i år har vi tur! Vi behöver inte handla så mycket och förhoppningen är att Niclas syskon inte heller handlar för mycket... ids verkligen inte ha lika mycket mat kvar som vi hade förra året. Det var visserligen mycket trevligt att bjuda nära vänner på julmat, men seriöst? Hur kul är det att äta samma sak i flera dagar? En del säger att det är ok för det är sådan variation på maten. Men hallå?? Det är ju samma mat? Alla gånger.

Jaja. Imorgon ska jag köpa klart klapparna och tanken är väl att vi handlar inför julen också så det är klart. Jobbar sen tisdag och torsdag. Och så klart julhelgen då med start julaftonskvällen.
Längtar så mycket efter nyår! Bara hålla tummarna att alla är friska så vi kan fara!

Hur jag mår idag? Jo, tack. Si så där. Hade det inte vart för att jag vill att lillgumsan ska upp någorlunda i tid, hade jag sovit fortfarande.


(Bild lånad från Google)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar