tisdag 6 december 2011

Granen är i alla fall klädd

I lördags började jag känna av lite i halsen... en klump, lim, slem, ont.. ja, det går att beskriva lite hur som haver. Söndag då kände jag desto mer. På kvällen var jag i valet och kvalet, ska jag sjukanmäla mig eller inte? Niclas tyckte det. Förmodligen för att jag inte såg så fräsh ut. Så det jag gjorde och det blev så även idag. För var dag som gått har jag blivit sämre. Men min vilja av stål ska få mig på fötter igen! Hemskt gärna innan helgen. Har inte råd att vara sjuk mer än så. Min plan är att ta mig ut en liten stund nu mitt på dagen innan lillan hämtas. Behöver friskluft och behöver det lilla dagsljus som är.
Märker att jag har blivit betydligt sämre i kroppen också... det värker som aldrig förr. Har fått nå konstiga skakningar i händerna och ibland i benen/fötterna. Det kommer ibland... Vet ej varför. Inte så att jag skakar, som när man fryser, utan det ser ut som att handen "vaggar" och jag kan inte kontrollera det. Det bara kommer. Min misstanke är att det har att göra med att kroppen är knäckt, slut och trött.

Jag är då ändå rätt glad ändå! För nu är granen på plats, klädd och klar!Titta:


2 kommentarer:

  1. Superduperfint :)
    Nu blev jag taggad att köpa allt annat än en vanlig grön gran i år... Fast, tar det nästa år kanske, i år får den ändå stå utomhus o barra... Vill inte tänka på vad Theo skulle åstadkomma med en levande eller död gran inomhus... PUH! ;)

    SvaraRadera
  2. Så himla vacker den är

    SvaraRadera