lördag 17 december 2011

Helgen är kommen...

...och jag är mycket glad! Kan säga att det har vart mycket på jobbet det här senaste dagarna. Men vad gör det då man trivs och har världens bästa arbetskollegor! Är lyckligt lottad över att ha ett jobb jag tycker så mycket om, att jag trivs som fisken i vattnet och har underbart rara arbetskompisar.Inte många som kan skriva/säga så!

Magen är i uppror. Nä. Det är INTE magsjuka och INTE magkatarr. Men förmodligen en liten "reaktion" på magnesiumet. Tydligen kan man bli lite taskig i kistan. Det visste jag iofs redan om, så jag vet vad jag gett mig in på. Tycker att det kan jag ta, för att prova om det är nåt som kan hjälpa mig.
Har sovit bra inatt, fastän jag blev störd av att Niclas kom hem från jobbet som ordningsvakt. Blir alltid störd, vaknar alltid, men den här gången lyckades jag somna om väldigt fort och jag märkte knappt av han. Ovanligt! Vet ej om det är kosttillskotten, eller om det var en slump. Ofantligt trött är och har jag vart hela dagen... Min teori är att sömnen har vart bra vid nåt enstaka tillfälle i veckan och jag inte är van. Därmed min trötthet. Eller kanske är det kroppens längtan efter mer? Ni vet, mycket vill ha mer.
Idag har jag ont. Massor ont. Det smärtar i stort sett hela kroppen och på det så är ryggen i illa skick. Är trött och slut i ryggen, nästan så att det känns som att jag inte har nån emellanåt... Ont på ett sätt jag inte brukar ha. Kan bero på mitt jobb det hära. Vad säger man? Eg. är det bara le och vara glad för jag vet att så småningom  blir det bra igen!

Lördag kväll och lillan har en kompis här, jag sitter och glor i soffan, det knapras på pringles, dricks julmust och det känns rätt ok ändå. Inatt är det lan här med massa tonåringar. Vilken fantastiskt snäll bonusmorsa jag är! Eller hur?
Nu är det dax att städa upp lite och så ska jag tvätta lite till. Då slipper jag göra så mycket imorgon och kan njuta mer eller mindre av en ledig dag.

Lev och må alla underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar